Alla inlägg under mars 2014

Av veronica - 7 mars 2014 13:37

Här åker vi skidor för fullt :) Vi var ute i backen vid 9.30 och Bianca och jag började i barnbacken och det gick jätte bra.
De stora tjejerna åkte själva ett tag :) Efter 1 1/2 timme så blev det lek för Bianca med Sussie. Vi andra åkte skidor, härligt :):)

Av veronica - 6 mars 2014 22:52

Nu åker vi skidor :) Bianca provade en timme men det var lite svårt. Hon var väldigt positiv och ville åka skidor. Vi åkte upp i knappliften och sedan provade vi åka med sele.en det var lite läskigt så hon ville att jag skulle hålla under hennes armar. Vi ramla en del men kom ner, hon ville också gärna åka sittsliften men det tycker jag är lite läskigt. När vi provat lite å skidor så gick hon och Sussie oc åt kaka.
Då åkte jag skidor med de stora tjejerna, Mikaela fick ont i benen och åkte bara ett tag men jag, Ellinor och Alexandra åkte till 17.

Ellinor tyckte inte skidorna och pjäxorna ländes bra så hon byte inför i morgon. Mikaela byte pjäxor. Efter maten speladevi spel :)
Lite mycke lös snö i backen annars helt okej skidåkning :):)

Av veronica - 6 mars 2014 06:10

Nu är vi på väg:) Nu sitter vi på tåget :):)

Alla är så spända, det ska bli så kul :):)

Av veronica - 5 mars 2014 22:52

Nu har vi packat klart, hoppas jag. Alla är så förväntasfulla, Bianca Bill inte åka idag inte i morgon ;)
De stora har hjälpt till mycket, jätte kul och skönt :)
Vi har gjort pannkakor, paj och pastasallad att ta med :)

Detta är några av alla väskor som ska med på tåget och bussarna :)

Av veronica - 5 mars 2014 16:20

I morgon och fredag har jag semester. Så skönt med lite ledigt :) Jag och tjejerna ska åka skidor :):)

Av veronica - 4 mars 2014 21:33

Idag var det semmeldag så självklart gjorde vi semlor ?
Jätte gott ?
Jag hade träning i kväll men kände inte att jag hann så jag tog en semla istället ?
Ellinor och Bianca och jag fikade semlor ?
De andra träna och tog semla när de kom hem ?

Presentation


Jag är en tjej på 39 år som är mamma till fyra döttrar. Jag arbetar som förskollärare i en förskoleklass. Jag älskar att umgås med vänner, familjen, resa och att träna.Ett skratt förlänger livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards